Dziś chciałabym polecić Ci pewien artykuł, który mnie osobiście zainspirował.

Odkąd byłam mała pisałam opowiadania i wymyślałam różne historyjki. Jakiś czas temu błądząc po internecie napotkałam pewnego bloga i post, który mnie bardzo zainteresował (Pod koniec artykułu dostaniesz linka 😉 ) .

Co to za artykuł?

Napisała go pewna kobieta (wydawca w jednym z polskich wydawnictw). Podaje nam kilka rad jak napisać książkę i jak po części jak się zabrać do napisania jej.

Myślę, że każda osoba, która pragnęłaby napisać a potem wydać własną książkę powinna zajrzeć na tą stronę, i to niezależnie od wieku.

Pod koniec informuje czytelników o swoich planach – otworzeniu kursu dla takich osób, które chciałyby swoje marzenia ruszyć w ruch.

Ja już napisałam jej czego oczekuję od takiego kursu. Teraz kolej na Ciebie ! 😉

KLIKAJ : http://mockobiet.eu/jak-zaczac-pisac/

